🧙‍♂️ Pierwsza reklama stworzona z NeRF, nowy algorytm Instagrama i plugin do ChatGPT dla realistycznych grafik 🐕

Omówienie nowego algorytmu Instagrama prosto od CEO firmy

Tego typu filmy mają to do siebie, że niby wszystko jest wytłumaczone, ale i tak nie wiadomo co zrobić, żeby zadziałało 😏

Mimo to, w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na usprawnienia. A oto najważniejsze fakty:

Jeden algorytm vs kilka algorytmów

Nie ma czegoś takiego jak algorytm Instagrama, jest natomiast kilka różnych algorytmów i systemów rankingowych, które oceniają różne typy treści osobno.

Relacje

Relacje także podlegają rankingowaniu i na tej podstawie Twoje konto jest ustawiane na konkretnej pozycji pomiędzy innymi twórcami, których konta obserwuje dana osoba.

Największe znaczenie ma historia poprzednich reakcji danej osoby na Twoje stories. Z tego powodu warto dodawać relacje, które zmotywują odbiorcę do wykonania jakiejś akcji.

Feed

Tutaj algorytm próbuje dopasować kontent na podstawie Twoich poprzednich zainteresowań, więc zobaczysz to, co jest w jakiś sposób podobne do treści, na które wcześniej zareagowałeś.

Z punktu widzenia tworzenia treści, warto robić spójny kontent, aby Instagram mógł wydedukować, do jakich innych twórców jesteś podobny. Dzięki temu Twoje posty mogą się pojawiać na feedzie osób, które ich obserwują.

Rolki (zakładka)

Użytkownicy widzą głównie rolki od osób, których jeszcze nie obserwują. Ważne metryki to, czy odbiorca obejrzy do końca, czy udostępni rolkę dalej.

Shadowban

Nie ma czegoś takiego jak shadowban. Tzn. jest, ale jeśli wystąpi, to będziesz, to widział w zakładce status konta w ustawieniach profilu. W innym przypadku problemem są mało skuteczne treści.

Rozwój konta

Bardzo dobrym sposobem na rozwój konta jest używanie funkcji collab.

Poza tym eksperymenty, oryginalny kontent i sprawdzać analitykę.

YouTube - Omówienie algorytmu Instagrama


ChatGPT plugin do realistycznych grafik w Midjourney

Midjourney usilnie stara się, aby z każdą kolejną wersją można było uzyskiwać coraz lepsze rezultaty używając nawet krótkich promptów pisanych językiem naturalnym.

Mimo to, jeśli chcesz wygenerować realistyczną grafikę z wieloma detalami, wciąż może to być trudne zadanie. Z pomocą może przyjść nowy plugin do ChatGPT, czyli Photorealistic.

Plugin przekształca prosty prompt w jego rozbudowaną wersję, produkującą realistyczną grafikę.

Oryginalny prompt: a photo of a man reading a book in Swiss mountains during sunrise


Ten sam prompt po użyciu Photorealistic: Envision a man engrossed in a book, seated amidst the grandeur of the Swiss mountains. The early morning light of sunrise paints the sky in soft hues, casting a gentle glow on the man and his book. The mountains stand tall in the background, their snow-capped peaks glistening in the dawn. The scene should be captured in hyper-realistic detail, with a high-resolution 16k camera. Use a wide-angle lens to encompass the vastness of the landscape, with the man positioned slightly off-center to create a balanced composition. The lighting should be natural, highlighting the contours of the mountains and the man's focused expression.

Według mnie pierwszy obraz jest akceptowalny, ale drugi jest jednak bardziej realistyczny i wygląda jeszcze lepiej.


Pierwsza reklama stworzona z użyciem NeRF

NeRF to technologia, która pozwala tworzyć sceny 3D na podstawie zestawu obrazów 2D.

Najpopularniejsza aplikacja, używająca tej technologii to Luma Labs, czyli aplikacja oparta o AI, dzięki której możesz stworzyć skan 3D otoczenia, używając jedynie telefonu. Aplikacja dostępna jest w wersji internetowej oraz jako aplikacja natywna na iOS.

Dzięki temu możesz stworzyć np. ciekawy film na social media, gdzie ruchy kamery określasz już na etapie montażu. Dzięki temu jesteś w stanie zasymulować np. ujęcia z góry, które wyglądają jakby użyty został dron.

LumaAI

YouTube - Reklama McDonalds

Twitter - Jak powstawała reklama

Przykład filmu na SM

Grafiki AI na podstawie szkicu lub rysunku



Prawdę mówiąc nie widzę dużo zastosowań dla tej technologii, ale być może Ty masz pełną szafę szkiców, które chciałbyś zamienić w piękne grafiki 😏

PromeAI

YouTube - Grafiki AI na podstawie szkicu


Grafika na podstawie grafiki, czyli Image to Image w Leonardo

Image to Image to alternatywa dla text to image, czyli generowania grafiki, tylko na podstawie podanego promptu, dokładnie tak jak w Midjourney.

Tutaj oprócz promptu, musimy podać również zdjęcie referencyjne. Bardzo przydatne jeśli chcemy odtworzyć konkretną scenerię z zachowaniem geometrii i zastosowaniem zupełnie nowego stylu.

Taka funkcjonalność została ostatnio dodana do aplikacji Leonardo. Wyniki wg mnie są satysfakcjonujące.

Po lewej oryginalne zdjęcie - im bardziej do prawej tym większa.

YouTube - Nowa funkcjonalność w Leonardo

Dołącz do newslettera

Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎

🧙‍♂️ Pierwsza reklama stworzona z NeRF, nowy algorytm Instagrama i plugin do ChatGPT dla realistycznych grafik 🐕

Omówienie nowego algorytmu Instagrama prosto od CEO firmy

Tego typu filmy mają to do siebie, że niby wszystko jest wytłumaczone, ale i tak nie wiadomo co zrobić, żeby zadziałało 😏

Mimo to, w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na usprawnienia. A oto najważniejsze fakty:

Jeden algorytm vs kilka algorytmów

Nie ma czegoś takiego jak algorytm Instagrama, jest natomiast kilka różnych algorytmów i systemów rankingowych, które oceniają różne typy treści osobno.

Relacje

Relacje także podlegają rankingowaniu i na tej podstawie Twoje konto jest ustawiane na konkretnej pozycji pomiędzy innymi twórcami, których konta obserwuje dana osoba.

Największe znaczenie ma historia poprzednich reakcji danej osoby na Twoje stories. Z tego powodu warto dodawać relacje, które zmotywują odbiorcę do wykonania jakiejś akcji.

Feed

Tutaj algorytm próbuje dopasować kontent na podstawie Twoich poprzednich zainteresowań, więc zobaczysz to, co jest w jakiś sposób podobne do treści, na które wcześniej zareagowałeś.

Z punktu widzenia tworzenia treści, warto robić spójny kontent, aby Instagram mógł wydedukować, do jakich innych twórców jesteś podobny. Dzięki temu Twoje posty mogą się pojawiać na feedzie osób, które ich obserwują.

Rolki (zakładka)

Użytkownicy widzą głównie rolki od osób, których jeszcze nie obserwują. Ważne metryki to, czy odbiorca obejrzy do końca, czy udostępni rolkę dalej.

Shadowban

Nie ma czegoś takiego jak shadowban. Tzn. jest, ale jeśli wystąpi, to będziesz, to widział w zakładce status konta w ustawieniach profilu. W innym przypadku problemem są mało skuteczne treści.

Rozwój konta

Bardzo dobrym sposobem na rozwój konta jest używanie funkcji collab.

Poza tym eksperymenty, oryginalny kontent i sprawdzać analitykę.

YouTube - Omówienie algorytmu Instagrama


ChatGPT plugin do realistycznych grafik w Midjourney

Midjourney usilnie stara się, aby z każdą kolejną wersją można było uzyskiwać coraz lepsze rezultaty używając nawet krótkich promptów pisanych językiem naturalnym.

Mimo to, jeśli chcesz wygenerować realistyczną grafikę z wieloma detalami, wciąż może to być trudne zadanie. Z pomocą może przyjść nowy plugin do ChatGPT, czyli Photorealistic.

Plugin przekształca prosty prompt w jego rozbudowaną wersję, produkującą realistyczną grafikę.

Oryginalny prompt: a photo of a man reading a book in Swiss mountains during sunrise


Ten sam prompt po użyciu Photorealistic: Envision a man engrossed in a book, seated amidst the grandeur of the Swiss mountains. The early morning light of sunrise paints the sky in soft hues, casting a gentle glow on the man and his book. The mountains stand tall in the background, their snow-capped peaks glistening in the dawn. The scene should be captured in hyper-realistic detail, with a high-resolution 16k camera. Use a wide-angle lens to encompass the vastness of the landscape, with the man positioned slightly off-center to create a balanced composition. The lighting should be natural, highlighting the contours of the mountains and the man's focused expression.

Według mnie pierwszy obraz jest akceptowalny, ale drugi jest jednak bardziej realistyczny i wygląda jeszcze lepiej.


Pierwsza reklama stworzona z użyciem NeRF

NeRF to technologia, która pozwala tworzyć sceny 3D na podstawie zestawu obrazów 2D.

Najpopularniejsza aplikacja, używająca tej technologii to Luma Labs, czyli aplikacja oparta o AI, dzięki której możesz stworzyć skan 3D otoczenia, używając jedynie telefonu. Aplikacja dostępna jest w wersji internetowej oraz jako aplikacja natywna na iOS.

Dzięki temu możesz stworzyć np. ciekawy film na social media, gdzie ruchy kamery określasz już na etapie montażu. Dzięki temu jesteś w stanie zasymulować np. ujęcia z góry, które wyglądają jakby użyty został dron.

LumaAI

YouTube - Reklama McDonalds

Twitter - Jak powstawała reklama

Przykład filmu na SM

Grafiki AI na podstawie szkicu lub rysunku



Prawdę mówiąc nie widzę dużo zastosowań dla tej technologii, ale być może Ty masz pełną szafę szkiców, które chciałbyś zamienić w piękne grafiki 😏

PromeAI

YouTube - Grafiki AI na podstawie szkicu


Grafika na podstawie grafiki, czyli Image to Image w Leonardo

Image to Image to alternatywa dla text to image, czyli generowania grafiki, tylko na podstawie podanego promptu, dokładnie tak jak w Midjourney.

Tutaj oprócz promptu, musimy podać również zdjęcie referencyjne. Bardzo przydatne jeśli chcemy odtworzyć konkretną scenerię z zachowaniem geometrii i zastosowaniem zupełnie nowego stylu.

Taka funkcjonalność została ostatnio dodana do aplikacji Leonardo. Wyniki wg mnie są satysfakcjonujące.

Po lewej oryginalne zdjęcie - im bardziej do prawej tym większa.

YouTube - Nowa funkcjonalność w Leonardo

🧙‍♂️ Pierwsza reklama stworzona z NeRF, nowy algorytm Instagrama i plugin do ChatGPT dla realistycznych grafik 🐕

Omówienie nowego algorytmu Instagrama prosto od CEO firmy

Tego typu filmy mają to do siebie, że niby wszystko jest wytłumaczone, ale i tak nie wiadomo co zrobić, żeby zadziałało 😏

Mimo to, w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na usprawnienia. A oto najważniejsze fakty:

Jeden algorytm vs kilka algorytmów

Nie ma czegoś takiego jak algorytm Instagrama, jest natomiast kilka różnych algorytmów i systemów rankingowych, które oceniają różne typy treści osobno.

Relacje

Relacje także podlegają rankingowaniu i na tej podstawie Twoje konto jest ustawiane na konkretnej pozycji pomiędzy innymi twórcami, których konta obserwuje dana osoba.

Największe znaczenie ma historia poprzednich reakcji danej osoby na Twoje stories. Z tego powodu warto dodawać relacje, które zmotywują odbiorcę do wykonania jakiejś akcji.

Feed

Tutaj algorytm próbuje dopasować kontent na podstawie Twoich poprzednich zainteresowań, więc zobaczysz to, co jest w jakiś sposób podobne do treści, na które wcześniej zareagowałeś.

Z punktu widzenia tworzenia treści, warto robić spójny kontent, aby Instagram mógł wydedukować, do jakich innych twórców jesteś podobny. Dzięki temu Twoje posty mogą się pojawiać na feedzie osób, które ich obserwują.

Rolki (zakładka)

Użytkownicy widzą głównie rolki od osób, których jeszcze nie obserwują. Ważne metryki to, czy odbiorca obejrzy do końca, czy udostępni rolkę dalej.

Shadowban

Nie ma czegoś takiego jak shadowban. Tzn. jest, ale jeśli wystąpi, to będziesz, to widział w zakładce status konta w ustawieniach profilu. W innym przypadku problemem są mało skuteczne treści.

Rozwój konta

Bardzo dobrym sposobem na rozwój konta jest używanie funkcji collab.

Poza tym eksperymenty, oryginalny kontent i sprawdzać analitykę.

YouTube - Omówienie algorytmu Instagrama


ChatGPT plugin do realistycznych grafik w Midjourney

Midjourney usilnie stara się, aby z każdą kolejną wersją można było uzyskiwać coraz lepsze rezultaty używając nawet krótkich promptów pisanych językiem naturalnym.

Mimo to, jeśli chcesz wygenerować realistyczną grafikę z wieloma detalami, wciąż może to być trudne zadanie. Z pomocą może przyjść nowy plugin do ChatGPT, czyli Photorealistic.

Plugin przekształca prosty prompt w jego rozbudowaną wersję, produkującą realistyczną grafikę.

Oryginalny prompt: a photo of a man reading a book in Swiss mountains during sunrise


Ten sam prompt po użyciu Photorealistic: Envision a man engrossed in a book, seated amidst the grandeur of the Swiss mountains. The early morning light of sunrise paints the sky in soft hues, casting a gentle glow on the man and his book. The mountains stand tall in the background, their snow-capped peaks glistening in the dawn. The scene should be captured in hyper-realistic detail, with a high-resolution 16k camera. Use a wide-angle lens to encompass the vastness of the landscape, with the man positioned slightly off-center to create a balanced composition. The lighting should be natural, highlighting the contours of the mountains and the man's focused expression.

Według mnie pierwszy obraz jest akceptowalny, ale drugi jest jednak bardziej realistyczny i wygląda jeszcze lepiej.


Pierwsza reklama stworzona z użyciem NeRF

NeRF to technologia, która pozwala tworzyć sceny 3D na podstawie zestawu obrazów 2D.

Najpopularniejsza aplikacja, używająca tej technologii to Luma Labs, czyli aplikacja oparta o AI, dzięki której możesz stworzyć skan 3D otoczenia, używając jedynie telefonu. Aplikacja dostępna jest w wersji internetowej oraz jako aplikacja natywna na iOS.

Dzięki temu możesz stworzyć np. ciekawy film na social media, gdzie ruchy kamery określasz już na etapie montażu. Dzięki temu jesteś w stanie zasymulować np. ujęcia z góry, które wyglądają jakby użyty został dron.

LumaAI

YouTube - Reklama McDonalds

Twitter - Jak powstawała reklama

Przykład filmu na SM

Grafiki AI na podstawie szkicu lub rysunku



Prawdę mówiąc nie widzę dużo zastosowań dla tej technologii, ale być może Ty masz pełną szafę szkiców, które chciałbyś zamienić w piękne grafiki 😏

PromeAI

YouTube - Grafiki AI na podstawie szkicu


Grafika na podstawie grafiki, czyli Image to Image w Leonardo

Image to Image to alternatywa dla text to image, czyli generowania grafiki, tylko na podstawie podanego promptu, dokładnie tak jak w Midjourney.

Tutaj oprócz promptu, musimy podać również zdjęcie referencyjne. Bardzo przydatne jeśli chcemy odtworzyć konkretną scenerię z zachowaniem geometrii i zastosowaniem zupełnie nowego stylu.

Taka funkcjonalność została ostatnio dodana do aplikacji Leonardo. Wyniki wg mnie są satysfakcjonujące.

Po lewej oryginalne zdjęcie - im bardziej do prawej tym większa.

YouTube - Nowa funkcjonalność w Leonardo

Dołącz do newslettera

Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎

🧙‍♂️ Pierwsza reklama stworzona z NeRF, nowy algorytm Instagrama i plugin do ChatGPT dla realistycznych grafik 🐕

Omówienie nowego algorytmu Instagrama prosto od CEO firmy

Tego typu filmy mają to do siebie, że niby wszystko jest wytłumaczone, ale i tak nie wiadomo co zrobić, żeby zadziałało 😏

Mimo to, w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na usprawnienia. A oto najważniejsze fakty:

Jeden algorytm vs kilka algorytmów

Nie ma czegoś takiego jak algorytm Instagrama, jest natomiast kilka różnych algorytmów i systemów rankingowych, które oceniają różne typy treści osobno.

Relacje

Relacje także podlegają rankingowaniu i na tej podstawie Twoje konto jest ustawiane na konkretnej pozycji pomiędzy innymi twórcami, których konta obserwuje dana osoba.

Największe znaczenie ma historia poprzednich reakcji danej osoby na Twoje stories. Z tego powodu warto dodawać relacje, które zmotywują odbiorcę do wykonania jakiejś akcji.

Feed

Tutaj algorytm próbuje dopasować kontent na podstawie Twoich poprzednich zainteresowań, więc zobaczysz to, co jest w jakiś sposób podobne do treści, na które wcześniej zareagowałeś.

Z punktu widzenia tworzenia treści, warto robić spójny kontent, aby Instagram mógł wydedukować, do jakich innych twórców jesteś podobny. Dzięki temu Twoje posty mogą się pojawiać na feedzie osób, które ich obserwują.

Rolki (zakładka)

Użytkownicy widzą głównie rolki od osób, których jeszcze nie obserwują. Ważne metryki to, czy odbiorca obejrzy do końca, czy udostępni rolkę dalej.

Shadowban

Nie ma czegoś takiego jak shadowban. Tzn. jest, ale jeśli wystąpi, to będziesz, to widział w zakładce status konta w ustawieniach profilu. W innym przypadku problemem są mało skuteczne treści.

Rozwój konta

Bardzo dobrym sposobem na rozwój konta jest używanie funkcji collab.

Poza tym eksperymenty, oryginalny kontent i sprawdzać analitykę.

YouTube - Omówienie algorytmu Instagrama


ChatGPT plugin do realistycznych grafik w Midjourney

Midjourney usilnie stara się, aby z każdą kolejną wersją można było uzyskiwać coraz lepsze rezultaty używając nawet krótkich promptów pisanych językiem naturalnym.

Mimo to, jeśli chcesz wygenerować realistyczną grafikę z wieloma detalami, wciąż może to być trudne zadanie. Z pomocą może przyjść nowy plugin do ChatGPT, czyli Photorealistic.

Plugin przekształca prosty prompt w jego rozbudowaną wersję, produkującą realistyczną grafikę.

Oryginalny prompt: a photo of a man reading a book in Swiss mountains during sunrise


Ten sam prompt po użyciu Photorealistic: Envision a man engrossed in a book, seated amidst the grandeur of the Swiss mountains. The early morning light of sunrise paints the sky in soft hues, casting a gentle glow on the man and his book. The mountains stand tall in the background, their snow-capped peaks glistening in the dawn. The scene should be captured in hyper-realistic detail, with a high-resolution 16k camera. Use a wide-angle lens to encompass the vastness of the landscape, with the man positioned slightly off-center to create a balanced composition. The lighting should be natural, highlighting the contours of the mountains and the man's focused expression.

Według mnie pierwszy obraz jest akceptowalny, ale drugi jest jednak bardziej realistyczny i wygląda jeszcze lepiej.


Pierwsza reklama stworzona z użyciem NeRF

NeRF to technologia, która pozwala tworzyć sceny 3D na podstawie zestawu obrazów 2D.

Najpopularniejsza aplikacja, używająca tej technologii to Luma Labs, czyli aplikacja oparta o AI, dzięki której możesz stworzyć skan 3D otoczenia, używając jedynie telefonu. Aplikacja dostępna jest w wersji internetowej oraz jako aplikacja natywna na iOS.

Dzięki temu możesz stworzyć np. ciekawy film na social media, gdzie ruchy kamery określasz już na etapie montażu. Dzięki temu jesteś w stanie zasymulować np. ujęcia z góry, które wyglądają jakby użyty został dron.

LumaAI

YouTube - Reklama McDonalds

Twitter - Jak powstawała reklama

Przykład filmu na SM

Grafiki AI na podstawie szkicu lub rysunku



Prawdę mówiąc nie widzę dużo zastosowań dla tej technologii, ale być może Ty masz pełną szafę szkiców, które chciałbyś zamienić w piękne grafiki 😏

PromeAI

YouTube - Grafiki AI na podstawie szkicu


Grafika na podstawie grafiki, czyli Image to Image w Leonardo

Image to Image to alternatywa dla text to image, czyli generowania grafiki, tylko na podstawie podanego promptu, dokładnie tak jak w Midjourney.

Tutaj oprócz promptu, musimy podać również zdjęcie referencyjne. Bardzo przydatne jeśli chcemy odtworzyć konkretną scenerię z zachowaniem geometrii i zastosowaniem zupełnie nowego stylu.

Taka funkcjonalność została ostatnio dodana do aplikacji Leonardo. Wyniki wg mnie są satysfakcjonujące.

Po lewej oryginalne zdjęcie - im bardziej do prawej tym większa.

YouTube - Nowa funkcjonalność w Leonardo

Dołącz do newslettera

Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎

🧙‍♂️ Pierwsza reklama stworzona z NeRF, nowy algorytm Instagrama i plugin do ChatGPT dla realistycznych grafik 🐕

Omówienie nowego algorytmu Instagrama prosto od CEO firmy

Tego typu filmy mają to do siebie, że niby wszystko jest wytłumaczone, ale i tak nie wiadomo co zrobić, żeby zadziałało 😏

Mimo to, w mojej głowie pojawiło się kilka pomysłów na usprawnienia. A oto najważniejsze fakty:

Jeden algorytm vs kilka algorytmów

Nie ma czegoś takiego jak algorytm Instagrama, jest natomiast kilka różnych algorytmów i systemów rankingowych, które oceniają różne typy treści osobno.

Relacje

Relacje także podlegają rankingowaniu i na tej podstawie Twoje konto jest ustawiane na konkretnej pozycji pomiędzy innymi twórcami, których konta obserwuje dana osoba.

Największe znaczenie ma historia poprzednich reakcji danej osoby na Twoje stories. Z tego powodu warto dodawać relacje, które zmotywują odbiorcę do wykonania jakiejś akcji.

Feed

Tutaj algorytm próbuje dopasować kontent na podstawie Twoich poprzednich zainteresowań, więc zobaczysz to, co jest w jakiś sposób podobne do treści, na które wcześniej zareagowałeś.

Z punktu widzenia tworzenia treści, warto robić spójny kontent, aby Instagram mógł wydedukować, do jakich innych twórców jesteś podobny. Dzięki temu Twoje posty mogą się pojawiać na feedzie osób, które ich obserwują.

Rolki (zakładka)

Użytkownicy widzą głównie rolki od osób, których jeszcze nie obserwują. Ważne metryki to, czy odbiorca obejrzy do końca, czy udostępni rolkę dalej.

Shadowban

Nie ma czegoś takiego jak shadowban. Tzn. jest, ale jeśli wystąpi, to będziesz, to widział w zakładce status konta w ustawieniach profilu. W innym przypadku problemem są mało skuteczne treści.

Rozwój konta

Bardzo dobrym sposobem na rozwój konta jest używanie funkcji collab.

Poza tym eksperymenty, oryginalny kontent i sprawdzać analitykę.

YouTube - Omówienie algorytmu Instagrama


ChatGPT plugin do realistycznych grafik w Midjourney

Midjourney usilnie stara się, aby z każdą kolejną wersją można było uzyskiwać coraz lepsze rezultaty używając nawet krótkich promptów pisanych językiem naturalnym.

Mimo to, jeśli chcesz wygenerować realistyczną grafikę z wieloma detalami, wciąż może to być trudne zadanie. Z pomocą może przyjść nowy plugin do ChatGPT, czyli Photorealistic.

Plugin przekształca prosty prompt w jego rozbudowaną wersję, produkującą realistyczną grafikę.

Oryginalny prompt: a photo of a man reading a book in Swiss mountains during sunrise


Ten sam prompt po użyciu Photorealistic: Envision a man engrossed in a book, seated amidst the grandeur of the Swiss mountains. The early morning light of sunrise paints the sky in soft hues, casting a gentle glow on the man and his book. The mountains stand tall in the background, their snow-capped peaks glistening in the dawn. The scene should be captured in hyper-realistic detail, with a high-resolution 16k camera. Use a wide-angle lens to encompass the vastness of the landscape, with the man positioned slightly off-center to create a balanced composition. The lighting should be natural, highlighting the contours of the mountains and the man's focused expression.

Według mnie pierwszy obraz jest akceptowalny, ale drugi jest jednak bardziej realistyczny i wygląda jeszcze lepiej.


Pierwsza reklama stworzona z użyciem NeRF

NeRF to technologia, która pozwala tworzyć sceny 3D na podstawie zestawu obrazów 2D.

Najpopularniejsza aplikacja, używająca tej technologii to Luma Labs, czyli aplikacja oparta o AI, dzięki której możesz stworzyć skan 3D otoczenia, używając jedynie telefonu. Aplikacja dostępna jest w wersji internetowej oraz jako aplikacja natywna na iOS.

Dzięki temu możesz stworzyć np. ciekawy film na social media, gdzie ruchy kamery określasz już na etapie montażu. Dzięki temu jesteś w stanie zasymulować np. ujęcia z góry, które wyglądają jakby użyty został dron.

LumaAI

YouTube - Reklama McDonalds

Twitter - Jak powstawała reklama

Przykład filmu na SM

Grafiki AI na podstawie szkicu lub rysunku



Prawdę mówiąc nie widzę dużo zastosowań dla tej technologii, ale być może Ty masz pełną szafę szkiców, które chciałbyś zamienić w piękne grafiki 😏

PromeAI

YouTube - Grafiki AI na podstawie szkicu


Grafika na podstawie grafiki, czyli Image to Image w Leonardo

Image to Image to alternatywa dla text to image, czyli generowania grafiki, tylko na podstawie podanego promptu, dokładnie tak jak w Midjourney.

Tutaj oprócz promptu, musimy podać również zdjęcie referencyjne. Bardzo przydatne jeśli chcemy odtworzyć konkretną scenerię z zachowaniem geometrii i zastosowaniem zupełnie nowego stylu.

Taka funkcjonalność została ostatnio dodana do aplikacji Leonardo. Wyniki wg mnie są satysfakcjonujące.

Po lewej oryginalne zdjęcie - im bardziej do prawej tym większa.

YouTube - Nowa funkcjonalność w Leonardo

Dołącz do newslettera

Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎