
Podcast
Technologicznie Produktywni
Technologicznie Produktywni to podcast dla twórców online, solo przedsiębiorców i każdego, kto pragnie mieć więcej czasu pracując online.
Wspólnie z moimi gośćmi odkrywamy techniki i narzędzia, które pomogą ci zoptymalizować codzienne zadania. Możesz się również spodziewać dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami, budowaniem marki osobistej oraz innych interesujących rozmów na przecięciu technologii, efektywnej pracy i biznesu online.
Serdecznie zapraszam do słuchania!

Podcast
Technologicznie Produktywni
Technologicznie Produktywni to podcast dla twórców online, solo przedsiębiorców i każdego, kto pragnie mieć więcej czasu pracując online.
Wspólnie z moimi gośćmi odkrywamy techniki i narzędzia, które pomogą ci zoptymalizować codzienne zadania. Możesz się również spodziewać dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami, budowaniem marki osobistej oraz innych interesujących rozmów na przecięciu technologii, efektywnej pracy i biznesu online.
Serdecznie zapraszam do słuchania!

Podcast
Technologicznie Produktywni
Technologicznie Produktywni to podcast dla twórców online, solo przedsiębiorców i każdego, kto pragnie mieć więcej czasu pracując online.
Wspólnie z moimi gośćmi odkrywamy techniki i narzędzia, które pomogą ci zoptymalizować codzienne zadania. Możesz się również spodziewać dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami, budowaniem marki osobistej oraz innych interesujących rozmów na przecięciu technologii, efektywnej pracy i biznesu online.
Serdecznie zapraszam do słuchania!

Podcast
Technologicznie Produktywni
Technologicznie Produktywni to podcast dla twórców online, solo przedsiębiorców i każdego, kto pragnie mieć więcej czasu pracując online.
Wspólnie z moimi gośćmi odkrywamy techniki i narzędzia, które pomogą ci zoptymalizować codzienne zadania. Możesz się również spodziewać dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami, budowaniem marki osobistej oraz innych interesujących rozmów na przecięciu technologii, efektywnej pracy i biznesu online.
Serdecznie zapraszam do słuchania!

Podcast
Technologicznie Produktywni
Technologicznie Produktywni to podcast dla twórców online, solo przedsiębiorców i każdego, kto pragnie mieć więcej czasu pracując online.
Wspólnie z moimi gośćmi odkrywamy techniki i narzędzia, które pomogą ci zoptymalizować codzienne zadania. Możesz się również spodziewać dyskusji na tematy związane z nowymi technologiami, budowaniem marki osobistej oraz innych interesujących rozmów na przecięciu technologii, efektywnej pracy i biznesu online.
Serdecznie zapraszam do słuchania!
Odcinek #10
34:39
Patrycja Kaczor, gość odcinka, podkreśla znaczenie ustawiania priorytetów i dbania o zdrowie dla osiągania wyższej produktywności. Rozmawiamy również o budowaniu marki osobistej i narzędziach opartych i sztuczną inteligencję.
Odcinek #9
40:59
Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.
Odcinek #8
52:46
Growth marketing to dziedzina marketingu skupiająca się na całościowym rozwoju biznesu poprzez zastosowanie technik i metod, które pomagają rosnąć już od początkowych etapów projektu.
Odcinek #7
55:49
Automatyzacja marketingu, stosowana nawet w małych biznesach, może przynieść korzyści. Regularne dzielenie się wiedzą w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na biznes. Przygotowanie na wdrożenie automatyzacji jest kluczowe
Odcinek #6
38:07
W odcinku rozmawiam z Mateuszem Góreckim, który jest częścią fundacji edukującej młodzież (15-22 lata) w zakresie budowania biznesów opartych na nowych technologiach. Dowiesz się o misji fundacji, o tym, czy taki wiek to dobry czas na biznes oraz posłuchasz jakie rady Mateusz kieruje do młodych i ambitnych osób.
Odcinek #5
35:23
W dzisiejszym odcinku z Marcinem P. Stopą, ekspertem neuronauki, omawiamy, dlaczego utrzymanie skupienia jest trudne, jak zwiększyć efektywność pracy i jak bardzo aktualna sztuczna inteligencja jest podobna do ludzkiego mózgu.
Odcinek #4
58:52
Higiena cyfrowa to działania i zasady, dzięki którym możemy bezpiecznie korzystać z Internetu. Lekceważenie higieny cyfrowej może prowadzić do poważnych skutków. Doktor Maciej Dębski, założyciel fundacji propagującej higienę cyfrową, podkreśla konieczność dbania o siebie i nasze dzieci w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Odcinek #3
43:12
Klaudia Rogalska, trenerka nowych technologii, dzieli się swoją wiedzą o wykorzystaniu sztucznej inteligencji i innych technologii w polskich szkołach. Rozwój tych technologii może znacząco podnieść jakość lekcji i ułatwić pracę nauczycieli.
Odcinek #2
01:01:03
Gościem tego odcinka jest Kasia Krzywicka, ekspertka ds. prawnych w biznesie i AI. Omówimy ryzyka korzystania z AI w projektach, regulacje prawne dotyczące AI, oraz budowanie biznesu i marki osobistej.
Odcinek #1
41:28
Robert Szewczyk, doświadczony copywriter i założyciel społeczności dla twórców online, omawia związek pomiędzy copywritingiem a przedsiębiorczością. Poruszone zostają również tematy sztucznej inteligencji w kontekście skutecznego pisania.
Dołącz do newslettera
Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎
Odcinek #10
34:39
Patrycja Kaczor, gość odcinka, podkreśla znaczenie ustawiania priorytetów i dbania o zdrowie dla osiągania wyższej produktywności. Rozmawiamy również o budowaniu marki osobistej i narzędziach opartych i sztuczną inteligencję.
Odcinek #9
40:59
Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.
Odcinek #8
52:46
Growth marketing to dziedzina marketingu skupiająca się na całościowym rozwoju biznesu poprzez zastosowanie technik i metod, które pomagają rosnąć już od początkowych etapów projektu.
Odcinek #7
55:49
Automatyzacja marketingu, stosowana nawet w małych biznesach, może przynieść korzyści. Regularne dzielenie się wiedzą w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na biznes. Przygotowanie na wdrożenie automatyzacji jest kluczowe
Odcinek #6
38:07
W odcinku rozmawiam z Mateuszem Góreckim, który jest częścią fundacji edukującej młodzież (15-22 lata) w zakresie budowania biznesów opartych na nowych technologiach. Dowiesz się o misji fundacji, o tym, czy taki wiek to dobry czas na biznes oraz posłuchasz jakie rady Mateusz kieruje do młodych i ambitnych osób.
Odcinek #5
35:23
W dzisiejszym odcinku z Marcinem P. Stopą, ekspertem neuronauki, omawiamy, dlaczego utrzymanie skupienia jest trudne, jak zwiększyć efektywność pracy i jak bardzo aktualna sztuczna inteligencja jest podobna do ludzkiego mózgu.
Odcinek #4
58:52
Higiena cyfrowa to działania i zasady, dzięki którym możemy bezpiecznie korzystać z Internetu. Lekceważenie higieny cyfrowej może prowadzić do poważnych skutków. Doktor Maciej Dębski, założyciel fundacji propagującej higienę cyfrową, podkreśla konieczność dbania o siebie i nasze dzieci w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Odcinek #3
43:12
Klaudia Rogalska, trenerka nowych technologii, dzieli się swoją wiedzą o wykorzystaniu sztucznej inteligencji i innych technologii w polskich szkołach. Rozwój tych technologii może znacząco podnieść jakość lekcji i ułatwić pracę nauczycieli.
Odcinek #2
01:01:03
Gościem tego odcinka jest Kasia Krzywicka, ekspertka ds. prawnych w biznesie i AI. Omówimy ryzyka korzystania z AI w projektach, regulacje prawne dotyczące AI, oraz budowanie biznesu i marki osobistej.
Odcinek #1
41:28
Robert Szewczyk, doświadczony copywriter i założyciel społeczności dla twórców online, omawia związek pomiędzy copywritingiem a przedsiębiorczością. Poruszone zostają również tematy sztucznej inteligencji w kontekście skutecznego pisania.
Odcinek #10
34:39
Patrycja Kaczor, gość odcinka, podkreśla znaczenie ustawiania priorytetów i dbania o zdrowie dla osiągania wyższej produktywności. Rozmawiamy również o budowaniu marki osobistej i narzędziach opartych i sztuczną inteligencję.
Odcinek #9
40:59
Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.
Odcinek #8
52:46
Growth marketing to dziedzina marketingu skupiająca się na całościowym rozwoju biznesu poprzez zastosowanie technik i metod, które pomagają rosnąć już od początkowych etapów projektu.
Odcinek #7
55:49
Automatyzacja marketingu, stosowana nawet w małych biznesach, może przynieść korzyści. Regularne dzielenie się wiedzą w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na biznes. Przygotowanie na wdrożenie automatyzacji jest kluczowe
Odcinek #6
38:07
W odcinku rozmawiam z Mateuszem Góreckim, który jest częścią fundacji edukującej młodzież (15-22 lata) w zakresie budowania biznesów opartych na nowych technologiach. Dowiesz się o misji fundacji, o tym, czy taki wiek to dobry czas na biznes oraz posłuchasz jakie rady Mateusz kieruje do młodych i ambitnych osób.
Odcinek #5
35:23
W dzisiejszym odcinku z Marcinem P. Stopą, ekspertem neuronauki, omawiamy, dlaczego utrzymanie skupienia jest trudne, jak zwiększyć efektywność pracy i jak bardzo aktualna sztuczna inteligencja jest podobna do ludzkiego mózgu.
Odcinek #4
58:52
Higiena cyfrowa to działania i zasady, dzięki którym możemy bezpiecznie korzystać z Internetu. Lekceważenie higieny cyfrowej może prowadzić do poważnych skutków. Doktor Maciej Dębski, założyciel fundacji propagującej higienę cyfrową, podkreśla konieczność dbania o siebie i nasze dzieci w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Odcinek #3
43:12
Klaudia Rogalska, trenerka nowych technologii, dzieli się swoją wiedzą o wykorzystaniu sztucznej inteligencji i innych technologii w polskich szkołach. Rozwój tych technologii może znacząco podnieść jakość lekcji i ułatwić pracę nauczycieli.
Odcinek #2
01:01:03
Gościem tego odcinka jest Kasia Krzywicka, ekspertka ds. prawnych w biznesie i AI. Omówimy ryzyka korzystania z AI w projektach, regulacje prawne dotyczące AI, oraz budowanie biznesu i marki osobistej.
Odcinek #1
41:28
Robert Szewczyk, doświadczony copywriter i założyciel społeczności dla twórców online, omawia związek pomiędzy copywritingiem a przedsiębiorczością. Poruszone zostają również tematy sztucznej inteligencji w kontekście skutecznego pisania.
Dołącz do newslettera
Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎
Odcinek #10
34:39
Patrycja Kaczor, gość odcinka, podkreśla znaczenie ustawiania priorytetów i dbania o zdrowie dla osiągania wyższej produktywności. Rozmawiamy również o budowaniu marki osobistej i narzędziach opartych i sztuczną inteligencję.
Odcinek #9
40:59
Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.
Odcinek #8
52:46
Growth marketing to dziedzina marketingu skupiająca się na całościowym rozwoju biznesu poprzez zastosowanie technik i metod, które pomagają rosnąć już od początkowych etapów projektu.
Odcinek #7
55:49
Automatyzacja marketingu, stosowana nawet w małych biznesach, może przynieść korzyści. Regularne dzielenie się wiedzą w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na biznes. Przygotowanie na wdrożenie automatyzacji jest kluczowe
Odcinek #6
38:07
W odcinku rozmawiam z Mateuszem Góreckim, który jest częścią fundacji edukującej młodzież (15-22 lata) w zakresie budowania biznesów opartych na nowych technologiach. Dowiesz się o misji fundacji, o tym, czy taki wiek to dobry czas na biznes oraz posłuchasz jakie rady Mateusz kieruje do młodych i ambitnych osób.
Odcinek #5
35:23
W dzisiejszym odcinku z Marcinem P. Stopą, ekspertem neuronauki, omawiamy, dlaczego utrzymanie skupienia jest trudne, jak zwiększyć efektywność pracy i jak bardzo aktualna sztuczna inteligencja jest podobna do ludzkiego mózgu.
Odcinek #4
58:52
Higiena cyfrowa to działania i zasady, dzięki którym możemy bezpiecznie korzystać z Internetu. Lekceważenie higieny cyfrowej może prowadzić do poważnych skutków. Doktor Maciej Dębski, założyciel fundacji propagującej higienę cyfrową, podkreśla konieczność dbania o siebie i nasze dzieci w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Odcinek #3
43:12
Klaudia Rogalska, trenerka nowych technologii, dzieli się swoją wiedzą o wykorzystaniu sztucznej inteligencji i innych technologii w polskich szkołach. Rozwój tych technologii może znacząco podnieść jakość lekcji i ułatwić pracę nauczycieli.
Odcinek #2
01:01:03
Gościem tego odcinka jest Kasia Krzywicka, ekspertka ds. prawnych w biznesie i AI. Omówimy ryzyka korzystania z AI w projektach, regulacje prawne dotyczące AI, oraz budowanie biznesu i marki osobistej.
Odcinek #1
41:28
Robert Szewczyk, doświadczony copywriter i założyciel społeczności dla twórców online, omawia związek pomiędzy copywritingiem a przedsiębiorczością. Poruszone zostają również tematy sztucznej inteligencji w kontekście skutecznego pisania.
Dołącz do newslettera
Prostym językiem o technologii, narzędziach, AI, rozwoju, dzięki którym zaoszczędzisz czas i pieniądze w swoich internetowych projektach 💰 😎
Odcinek #10
34:39
Patrycja Kaczor, gość odcinka, podkreśla znaczenie ustawiania priorytetów i dbania o zdrowie dla osiągania wyższej produktywności. Rozmawiamy również o budowaniu marki osobistej i narzędziach opartych i sztuczną inteligencję.
Odcinek #9
40:59
Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.
Odcinek #8
52:46
Growth marketing to dziedzina marketingu skupiająca się na całościowym rozwoju biznesu poprzez zastosowanie technik i metod, które pomagają rosnąć już od początkowych etapów projektu.
Odcinek #7
55:49
Automatyzacja marketingu, stosowana nawet w małych biznesach, może przynieść korzyści. Regularne dzielenie się wiedzą w mediach społecznościowych wpływa pozytywnie na biznes. Przygotowanie na wdrożenie automatyzacji jest kluczowe
Odcinek #6
38:07
W odcinku rozmawiam z Mateuszem Góreckim, który jest częścią fundacji edukującej młodzież (15-22 lata) w zakresie budowania biznesów opartych na nowych technologiach. Dowiesz się o misji fundacji, o tym, czy taki wiek to dobry czas na biznes oraz posłuchasz jakie rady Mateusz kieruje do młodych i ambitnych osób.
Odcinek #5
35:23
W dzisiejszym odcinku z Marcinem P. Stopą, ekspertem neuronauki, omawiamy, dlaczego utrzymanie skupienia jest trudne, jak zwiększyć efektywność pracy i jak bardzo aktualna sztuczna inteligencja jest podobna do ludzkiego mózgu.
Odcinek #4
58:52
Higiena cyfrowa to działania i zasady, dzięki którym możemy bezpiecznie korzystać z Internetu. Lekceważenie higieny cyfrowej może prowadzić do poważnych skutków. Doktor Maciej Dębski, założyciel fundacji propagującej higienę cyfrową, podkreśla konieczność dbania o siebie i nasze dzieci w coraz bardziej cyfrowym świecie.
Odcinek #3
43:12
Klaudia Rogalska, trenerka nowych technologii, dzieli się swoją wiedzą o wykorzystaniu sztucznej inteligencji i innych technologii w polskich szkołach. Rozwój tych technologii może znacząco podnieść jakość lekcji i ułatwić pracę nauczycieli.
Odcinek #2
01:01:03
Gościem tego odcinka jest Kasia Krzywicka, ekspertka ds. prawnych w biznesie i AI. Omówimy ryzyka korzystania z AI w projektach, regulacje prawne dotyczące AI, oraz budowanie biznesu i marki osobistej.
Odcinek #1
41:28
Robert Szewczyk, doświadczony copywriter i założyciel społeczności dla twórców online, omawia związek pomiędzy copywritingiem a przedsiębiorczością. Poruszone zostają również tematy sztucznej inteligencji w kontekście skutecznego pisania.