Social media w dobie sztucznej inteligencji - Piotr Chmielewski

Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.

Wstęp

Influencerzy AI streamujący 24/7, masowo produkowane treści średniej jakości, spadki zasięgów i algorytmy przejmujące coraz większą kontrolę nad kampaniami reklamowymi na największych platformach społecznościowych. Okazuje się, że to nie żadna pieśń przyszłości, tylko coś, co dzieje się w tym momencie.


Gość odcinka

Gościem dzisiejszego odcinka jest Piotr Chmielewski. Piotr od ponad 10 lat prowadzi agencję reklamową Social Media Now, która na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii oraz treści wspierających biznesy w social media.


Temat rozmowy

Z tego odcinka dowiesz się, jak sztuczna inteligencja powoli przejmuje władzę, nad kierowaniem kampaniami marketingowymi, czy największe korporacje przejmują się masową produkcją treści z użyciem sztucznej inteligencji, jakimi narzędziami warto się już teraz zainteresować, jeśli chodzi o narzędzia oparte o AI, które mogą być wykorzystane do tworzenia treści, oraz jak efektywnie oszczędzić dzięki nim czas.


Linki

Piotr Chmielewski:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/chmielewskipiotr/

Facebook: https://www.facebook.com/chmielewski


Social Media Now:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/socialmedianow/

Instagram: https://www.instagram.com/socialmedianow/

Facebook: https://www.facebook.com/agencjaSocialMediaNow/

Strona: https://socialmedianow.pl/


Polecajka Tygodnia:

Nowości OpenAI: https://openai.com/blog/introducing-gpts

Wystąpienie Yuval Harari: https://www.youtube.com/watch?v=LWiM-LuRe6w

Raport State of AI: https://www.stateof.ai/

Social media w dobie sztucznej inteligencji - Piotr Chmielewski

Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.

Wstęp

Influencerzy AI streamujący 24/7, masowo produkowane treści średniej jakości, spadki zasięgów i algorytmy przejmujące coraz większą kontrolę nad kampaniami reklamowymi na największych platformach społecznościowych. Okazuje się, że to nie żadna pieśń przyszłości, tylko coś, co dzieje się w tym momencie.


Gość odcinka

Gościem dzisiejszego odcinka jest Piotr Chmielewski. Piotr od ponad 10 lat prowadzi agencję reklamową Social Media Now, która na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii oraz treści wspierających biznesy w social media.


Temat rozmowy

Z tego odcinka dowiesz się, jak sztuczna inteligencja powoli przejmuje władzę, nad kierowaniem kampaniami marketingowymi, czy największe korporacje przejmują się masową produkcją treści z użyciem sztucznej inteligencji, jakimi narzędziami warto się już teraz zainteresować, jeśli chodzi o narzędzia oparte o AI, które mogą być wykorzystane do tworzenia treści, oraz jak efektywnie oszczędzić dzięki nim czas.


Linki

Piotr Chmielewski:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/chmielewskipiotr/

Facebook: https://www.facebook.com/chmielewski


Social Media Now:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/socialmedianow/

Instagram: https://www.instagram.com/socialmedianow/

Facebook: https://www.facebook.com/agencjaSocialMediaNow/

Strona: https://socialmedianow.pl/


Polecajka Tygodnia:

Nowości OpenAI: https://openai.com/blog/introducing-gpts

Wystąpienie Yuval Harari: https://www.youtube.com/watch?v=LWiM-LuRe6w

Raport State of AI: https://www.stateof.ai/

Social media w dobie sztucznej inteligencji - Piotr Chmielewski

Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.

Wstęp

Influencerzy AI streamujący 24/7, masowo produkowane treści średniej jakości, spadki zasięgów i algorytmy przejmujące coraz większą kontrolę nad kampaniami reklamowymi na największych platformach społecznościowych. Okazuje się, że to nie żadna pieśń przyszłości, tylko coś, co dzieje się w tym momencie.


Gość odcinka

Gościem dzisiejszego odcinka jest Piotr Chmielewski. Piotr od ponad 10 lat prowadzi agencję reklamową Social Media Now, która na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii oraz treści wspierających biznesy w social media.


Temat rozmowy

Z tego odcinka dowiesz się, jak sztuczna inteligencja powoli przejmuje władzę, nad kierowaniem kampaniami marketingowymi, czy największe korporacje przejmują się masową produkcją treści z użyciem sztucznej inteligencji, jakimi narzędziami warto się już teraz zainteresować, jeśli chodzi o narzędzia oparte o AI, które mogą być wykorzystane do tworzenia treści, oraz jak efektywnie oszczędzić dzięki nim czas.


Linki

Piotr Chmielewski:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/chmielewskipiotr/

Facebook: https://www.facebook.com/chmielewski


Social Media Now:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/socialmedianow/

Instagram: https://www.instagram.com/socialmedianow/

Facebook: https://www.facebook.com/agencjaSocialMediaNow/

Strona: https://socialmedianow.pl/


Polecajka Tygodnia:

Nowości OpenAI: https://openai.com/blog/introducing-gpts

Wystąpienie Yuval Harari: https://www.youtube.com/watch?v=LWiM-LuRe6w

Raport State of AI: https://www.stateof.ai/

Social media w dobie sztucznej inteligencji - Piotr Chmielewski

Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.

Wstęp

Influencerzy AI streamujący 24/7, masowo produkowane treści średniej jakości, spadki zasięgów i algorytmy przejmujące coraz większą kontrolę nad kampaniami reklamowymi na największych platformach społecznościowych. Okazuje się, że to nie żadna pieśń przyszłości, tylko coś, co dzieje się w tym momencie.


Gość odcinka

Gościem dzisiejszego odcinka jest Piotr Chmielewski. Piotr od ponad 10 lat prowadzi agencję reklamową Social Media Now, która na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii oraz treści wspierających biznesy w social media.


Temat rozmowy

Z tego odcinka dowiesz się, jak sztuczna inteligencja powoli przejmuje władzę, nad kierowaniem kampaniami marketingowymi, czy największe korporacje przejmują się masową produkcją treści z użyciem sztucznej inteligencji, jakimi narzędziami warto się już teraz zainteresować, jeśli chodzi o narzędzia oparte o AI, które mogą być wykorzystane do tworzenia treści, oraz jak efektywnie oszczędzić dzięki nim czas.


Linki

Piotr Chmielewski:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/chmielewskipiotr/

Facebook: https://www.facebook.com/chmielewski


Social Media Now:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/socialmedianow/

Instagram: https://www.instagram.com/socialmedianow/

Facebook: https://www.facebook.com/agencjaSocialMediaNow/

Strona: https://socialmedianow.pl/


Polecajka Tygodnia:

Nowości OpenAI: https://openai.com/blog/introducing-gpts

Wystąpienie Yuval Harari: https://www.youtube.com/watch?v=LWiM-LuRe6w

Raport State of AI: https://www.stateof.ai/

Social media w dobie sztucznej inteligencji - Piotr Chmielewski

Sztuczna inteligencja (AI) powoli przejmuje kontrolę nad kampaniami marketingowymi, a serwisy społecznościowe są masowo karmione treściami produkowanymi z uzyciem AI. Z drugiej strony narzędzia oparte na sztucznej inteligencji mogą oszczędzić czas i pomóc Nam efektywnie tworzyć treści.

Wstęp

Influencerzy AI streamujący 24/7, masowo produkowane treści średniej jakości, spadki zasięgów i algorytmy przejmujące coraz większą kontrolę nad kampaniami reklamowymi na największych platformach społecznościowych. Okazuje się, że to nie żadna pieśń przyszłości, tylko coś, co dzieje się w tym momencie.


Gość odcinka

Gościem dzisiejszego odcinka jest Piotr Chmielewski. Piotr od ponad 10 lat prowadzi agencję reklamową Social Media Now, która na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii oraz treści wspierających biznesy w social media.


Temat rozmowy

Z tego odcinka dowiesz się, jak sztuczna inteligencja powoli przejmuje władzę, nad kierowaniem kampaniami marketingowymi, czy największe korporacje przejmują się masową produkcją treści z użyciem sztucznej inteligencji, jakimi narzędziami warto się już teraz zainteresować, jeśli chodzi o narzędzia oparte o AI, które mogą być wykorzystane do tworzenia treści, oraz jak efektywnie oszczędzić dzięki nim czas.


Linki

Piotr Chmielewski:

Linkedin: https://www.linkedin.com/in/chmielewskipiotr/

Facebook: https://www.facebook.com/chmielewski


Social Media Now:

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/socialmedianow/

Instagram: https://www.instagram.com/socialmedianow/

Facebook: https://www.facebook.com/agencjaSocialMediaNow/

Strona: https://socialmedianow.pl/


Polecajka Tygodnia:

Nowości OpenAI: https://openai.com/blog/introducing-gpts

Wystąpienie Yuval Harari: https://www.youtube.com/watch?v=LWiM-LuRe6w

Raport State of AI: https://www.stateof.ai/